tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, August 07, 2014

Raya 2014 - Duit Raya

Aku sibuk masukkan duit ada pula makhluk yang sibuk
Tapi takpe sebab kau comel kau boleh menyibuk lama-lama
Panggil je nama Shinchan
Dia pandang itu pun kalau mood dia baik
Mood tak baik nan hado





Sampul arrahnu haruslah dari aku
Yang satu lagi tu dari mak pak aku
Aku tolong masukkan duit aje


Duit raya aku tahun ini?
Dapat dari seorang sahaja
Dari bos besaq
Cukup buat diri teruja sebab dah tua bangka dapat duit raya
Hahaha


Duit raya dari orang bujang macam aku takdelah banyak mana
Yang penting ikhlas nak bagikan?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Rizziela said...

Yg penting ada gak duit raya kan :D

safurara said...

hehehe ok lah tu.ada jugak.hehehe

Hazmin Hamudin said...

Nak duit raya. hehe

ros_reeza said...

Ros tak dapat duit raya tahun ni :(

^^eKaTiKaH^^ said...

nak nak nak duit raya. hehehe :P

Cik Itah@RRP said...

salam. hhuuu tak dapat pun ..hhaha

Azhafizah Md Nor said...

betul tu..yang penting ikhlas

azizah :) said...

untunglah dapat gak duit raya..mihmihmih

Mimi Azirah said...

untung dpt duit raya