tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 13, 2014

WW 22 [2014] - Kucing kedua dimandulkan Nenek Eton



Nenek Eton ada dalam bekas sebelum
dipindahkan ke sangkarnya
Kisah lanjut entry akan datang



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya dia

eMMe said...

dimandulkan? yui.. kene buat kat klinik haiwan kan, kene bayo brape ek? kucing kak ipaq tak abis2 branak je... letih akak tgknye.. tapi kakak ipaq okey ja.. lupe nak tanye kak long, awat tak mandulkan kucing2 dia tu, heeee~

ros_reeza said...

ok, Ros tunggu entry selanjutnya :)

Etuza Ezawarna said...

bagaimana madulkannya tu hehehe..teringin nak tahu..sebab ada cat di rumah makin banyak pula tu..

Tihara said...

kucing eton dah pangkat nenek ea :)

Hazmin Hamudin said...

Nenek pun kena mandul eh. Hehe

eima said...

dh tua2 pun kena ek ..aktif sgt

IntaNBerliaN said...

wah, cantiknya bulu kucing yg tu sekor... kembang

Rosmiza Ali said...

Nenek eton? Tua sangat dah ke Yui? Huhu..
Rosmiza Ali Official Blog™

Azhafizah Md Nor said...

dah jadi nenek dah ye