tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, September 30, 2014

Cerita di blog ini

Aku suka menulis & disebabkan blog dah dijadikan diari online, maka aku lebih selesa menaip di sini. Walau hakikat bukan diari peribadi sendiri. Cerita adalah random.


Aku suka berkongsi hal peribadi ( tertentu sahaja ) seperti makan minum, diet, kucing, pengalaman, shopping, cuti-cuti. Juga suka kongsikan preview melalui pendapat peribadi seperti perkhidmatan, hasil penggunaan sesuatu produk & hasil kerja orang lain.


Apa benda yang aku kurang/tidak gemar kongsikan dalam blog?
Perihal kerja
Perihal keluarga


Bagi aku, ada perkara tertentu sahaja dapat dikongsikan. Yang mana perlu dirahsiakan, biar ia menjadi rahsia.


Aku adalah insan yang pandai menyimpan rahsia. InshaaALLAH rahsia orang tetap utuh menjadi rahsia.


Maka tidak hairan jika blog aku ada pelbagai cerita.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Azhafizah MN said...

apa yang perlu dikongsikan dikongsikan..apa yang tidak simpan je kan :)

anamizu said...

hai Yui. betol3. ana pon mcm Yui jugak. ada certain2 part je yg diceritakan kat blog walaupon nama blog ana sblm ni diary-kecilku huhuhu


p/s : skrg je dah tukar url jadi
ana-mizu.blogspot.com

konon2 matang sikit la gitteww =P

Hazmin Hamudin said...

Betul la tu. Tak semua benda boleh diceritakan dekat blog ni. Tambahan pulak menjadi tatapan orang ramaikan.

Anonymous said...

kongsi apa saje yg kita rasa selesa, KA ok aje

Unknown said...

samala blog da jadi diari hari2 pulak.. nak tulis diari buku mmg xla....

Cik Rose said...

Ye tak semua benda boleh dikongsi kan :)