tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, September 15, 2014

Cerita Korea : King 2 Hearts

Dalam banyak cerita episod aku akan paling layan dari Korea. Drama Melayu? Bukan tak layan tapi lebih minat Korea. Korang fahamkan erti lebih minat itu?




Sekarang aku sedang layan cerita King 2 Hearts. Cerita dah bertahun tapi sebab best, itu tak jadi masalah. Cerita ini sekarang ada di kaca tv 9 setiap hari Selasa dan Rabu jam 9.30 malam. 


Apa yang best
Aku suka tengok jalan ceritanya. Lagi best bila hero dan heroin comel belaka. Mehmehmeh. Itu juga jadi faktor utama aku layan Korea. Hahaha!


Ada sampai satu tahap, kalau mak pak aku buka siaran lain, aku sanggup buka online dekat samsung grand aku ini. Berguna juga aplikasi MyTiVi. Boleh tonton di mana sahaja asalkan ada internet.


Terlepas episod?
Buka maaduu.com. Situ korang boleh layan pelbagai cerita korea lain sampai muak.



Eh! Dia kenyit mata kat aku!
Hahahaha
Layannnn







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Anum said...

syoknya love this movie

PetakBunga said...

kalau cerita kore. dah ikut memng jdi kemaruk..
pernh masa study dulu2.. sgup x tido pasal nk hbiskn cd mygirl.

Cik Rose said...

macam best je ni.. nak tengok jugak..

Unknown said...

Hensem LSG ni ;D Tak pernah tgk lagi drama ni..

Fifi Nadhrah said...

zaman study dulu gile cerite korea.. tengok sampai tak tiduer sebab nak khatamkan cd.. hahaha

Cik Itah said...

salam. sy makin jarang da layan korea hehe

Unknown said...

sama dengan akak.bukan tak boelh tengok drama melayu tapi tak boleh layan..hahah..sebab kita kan orang melayu jadi tau dah citer melayu macam mana,..ekekek...

Mardiah Diana said...

Akak pun suka tengok cerita koren ni...dengan menampilkan pelakon yg hensem2 dan comel2 tu lagi layan korea...drama melayu tengok jln cerita dia...kalau menarik akak tengok juga...

Azhafizah MN said...

dah lama gile xlayan cerita korea selain running man..hehehe

Nadia Johari said...

tak layan sangat korea ni..tapi aritu tengok runnning man..firs time memang kelakar..hehee

Unknown said...

alaaa hensemnyaa dia kenyit mata..

Shida Radzuan said...

wahh dia pkai samsung grand lah hehee ^_^

Syazana Zainn said...

itu boipreng kite la yui! HAHAHAHA

kite pun minat seung-gi! hahahaha

p/s: yui tgk la cite it's okay that's love, hero die henseng gak haha