tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, September 08, 2014

Luahan si pembela kucing



Ambil sedikit masa
Perhatikan, renungkan & fikirkan
Ambil aspek positif
Jangan hanya tahu negatif


Fikirkan kebaikan
Kebajikan bersama
Semoga ALLAH pelihara




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

ikafantasi said...

kucing pon makhluk Allah

Nurzakiah Hanum said...

insyaallah

lynndamya said...

Salam, setuju dgn luahan tu. Dalam komik yg sy baca hari tu, tajuknya Sembilan Belas Dua Puluh Satu, berkisar tentang org yg syg kucing ni nak mandulkan kucing2 ni..

ros_reeza said...

ada jugak baca tadi di fb.. sedih :(

Diana Rashid said...

sedih kan..kemarin akak balik kampung tengok kucing2 kat umah mak akak..tengok dah kurang.terkejut sebab mak kata ada anjing yang tangkap kucing.semua kucing mak akak tak bagi keluar rumah.tapi dah namanya kucing kampung bukan nak di kurung.kurung banyak2 dalam sangkar bergaduh pulak.cuma mampu berjaga2 la,takut anjing tu datang.tak tahu anjing siapa..

Azhafizah Md Nor said...

itulah kebenarannya..harap faham

Umie Artoqiemie said...

saya sayang kucing saya

aiman mania said...

i really really love cats..no doubt!
even rasullulah dan para ulama pon sayang kucing ^^

Pykaa Pdott said...

sedih plak baca nie . hmm .

Tihara said...

kucing ni dia mbiak dgn cepat.
ada ke yang kerajaan taja
kenapa akak tak pernah dengar ey?

azizah :) said...

kebajikan kucing tu penting kan yui.. dia pon makhluk Allah.. kesyangan Nabi lagi tu

Ayu Zan said...

Haritu pum ada kcing mati kena dera. Dia dtg rumah mak ayu tp xdpt selamatkan. Ayu ada share entri tu..

Nadia Johari said...

tak sanggup tengok kucing-kucing yang berkeliaran

Shida Radzuan said...

mereka pn nk hidup mcm kita kn..kpe lah kejam sgt..