tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, September 15, 2014

Kerja

Hari ini aku kerja seperti biasa
Takde makna nak ambil cuti terusan sampai esok
Takde rancangan jadi buat seperti sedia ada


Yang berkeluarga ini mungkin masa yang sesuai
Nak bercuti
Ditambahkan lagi dengan musim cuti sekolah
Peluang!


Seronok juga hari ini tunggang motor
Rasa lapang saja
Walau pagi ditemani hujan rintik


Selamat bekerja kepada yang bekerja
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

jalan x jam hari nie

Nur Inani said...

selamat bekerja :)

Mila Hilas said...

sy pn x cuti gk..syg nak cuti saje2.sbb husband pn x cuti hehe

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik Yui...Wahh.....naik motor yer...akak pun berkerja hari ni esok baru cuti....

Myra Jay said...

Samala kita kerja harini :D

ros_reeza said...

kerja jugak.. cuti tinggal sikit :(

Fifi Nadhrah said...

nusha.. kite berkeluarge.. tapi kite tak cuti.. hahaha.. klu cuti pon nak g mane je..

lynndamya said...

Salam, haha naik motor masa hujan rintik2 agak best sebenarnya, tp bila lebat~ haaa basah kuyup, haha..
selamat bekerja :D

Azhafizah Md Nor said...

seronok kalau cuti hari ni boleh sambung sampai esok kan

Nadia Johari said...

takpe duit msuk..hehee

azizah :) said...

seronoknya ada yg sambung cuti terus kan.. rabu baru mula keje

Shida Radzuan said...

yui ada lesen kereta x?