tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, September 21, 2014

Ulangtahun ke 25

Mana mungkin aku lupa birthday dia sebab seminggu sebelum birthday, Celcom akan hantar sms untuk bonus hari jadi. Mehmehmeh. Tidaklah, memang aku ingat tarikh lahir orang-orang yang rapat dengan aku terutama keluarga.


21 September 1989
-
21 September 2014


Genap usianya 25 tahun. Muda setahun sahaja dariku. Tapi aku awet muda. Ahahahaha!


Buat dia,
Selamat ulangtahun kelahiran yang ke 25
Semoga sentiasa bahagia
Semoga mencapai impian dihajatkan
Semoga doamu dimakbulkan


Hadiah?
Nanti jumpa baru dapat
=___=


Doakan kebahagiaan dia & doakan kebahagian kami. Moga jodoh kami kuat. InshaaALLAH. Selamat hari lahir sayang. Eh! Ahahahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

syiela said...

selamat hari lahir buat si dia....

moga berkelan hendaknya :)

CT Humairah said...

acececeh.. hihi

Ezy Loy said...

Alaaaa comel je wish besday utk org tersyg.hihik..

Epy besday utk dia..

Eka Tikah said...

wah akk. hehe. moga jodoh akak dgn dia berpanjangan. hehe ^_^

safurara said...

eh eh,sape tu.hehe

ros_reeza said...

selamat ulngtahun buat si dia. hihi..

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan singgah hujung minggu dik Yui...akak 13 september...hehe

Cik Wangi said...

yeah. happy birthday untuk dia. haha

Eza Boom Boom said...

Happy birthday untuk kesayangan Yui. Hihi. :)

Eca Dwinky Asha said...

happy bday shafiq...
surprise pe ne yui?hehehe

Diana Rashid said...

wah..romantaik nye.bersayang2..selamat Hari jadi sayang...
eh!!tak sengaja..sorry!!!
hehehe

anamizu said...

wahwahwah. ehem ~ slmt hari lahir SAYANG.
eh ? kikiki =P

eima said...

semoga jodoh korang kekal dik .. x sabar aku tgk ko dlm busana pengantin ni ....


dan aku dah lama tk tgk shapit

azizah :) said...

hai shafiq selamat hari lahir..

cepat2 pinang yui tau! dah 25tahun da tu...

Shida Radzuan said...

yui dgn dia muda setahun eh? kira tahun 88 dgn 89 ke? :)

Tihara said...

selamat hari lahir
buat kesayangan yui
moga dimudahkan urusan kamu berdua insha Allah :)

Azhafizah Md Nor said...

selamat hari lahir untuk si dia.