tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 11, 2014

ST 27 [2014] - Pelbagai watak pada orang yang sama

Andai diri dalam kesedihan
Tidak akan di bawa kesedihan peribadi dalam urusan kerja


Anda diri dalam gembira
Pasti dalam dua situasi tersebut terasa ceria


Orang yang sama 
Mampu menjadi pelbagai watak dalam tempoh sama


Hebatkah itu?
Atau lakonan semata-mata?
Untuk kebaikan



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

ermmmm bukannya hebat tp sebenarnya dia la pelakon terhebat

Norhasniza Khalid said...

manusia dilahirkan dengan pelbagai ragam tersendiri dan tak semua manusia itu sempurna..

SarahSyafiq said...

mood boleh senang berubah ikut keadaan & situasi.hehe

SarahSyafiq said...

mood boleh senang berubah ikut keadaan & situasi.hehe

- AZIE - said...

kdg2 terpaksa berlakon utk org sekeliling hmmmmm..

Mardiah Diana said...

setiap orang mempunyai keperibadian yg berbeza2...

Eza boom boom said...

Dalam kerja memang masalah or kesedihan kena tolak tepi.. Sebab nak jaga kualiti kerja kan, dear..

eima said...

aku la org itu .. tak penah la aku tunjuk kesedihan aku kat opis ... aku jenis tak suka raih simpati org .... rasa nk sedih sgt aku marah je sesapa ... hahah pas tu cool harhar

eima said...

aku la org itu .. tak penah la aku tunjuk kesedihan aku kat opis ... aku jenis tak suka raih simpati org .... rasa nk sedih sgt aku marah je sesapa ... hahah pas tu cool harhar

Cik Itah@RRP said...

salam. kalau pelakon..hebat la kut..hoho

Azhafizah Md Nor said...

selalunya ia untuk kebaikan bersama :)

Nadia Johari said...

itulah watak orang..kadang-kadang anya bertopeng..

Shida Radzuan said...

untuk kebaikan selalunya..kalo tak kawal habiss..