tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, September 10, 2014

Kucing-kucing dicampak dari tingkat atas

Terkedu saat aku tengok gambar yang dishare dari FB pencinta kucing. Sekali sangkar travel kucing dicampak dari tingkat tingkat 9. Ketika kejadian tuan empunya dalam perjalanan dari tempat kerja.


Masih menjadi tanya samada ini perbuatan khianat atau lain. Apa pun, MUSTAHIL sangkar ini boleh jatuh dengan sendiri dengan kuantiti kucing yang ada dalam itu. Beberapa ekor anaknya mati. Seriously sayu tengok gambar tersebut.


Tak sanggup nak letak gambarnya. Kucing-kucing berkenaan nampak sangat sihat & pastinya tuannya terlalu menyayangi mereka. Kalau korang nak tengok gambar { sini }.  


Kalau benar ini unsur khianat, maka tunggu sahaja pembalasan dari ALLAH. Kekejaman yang melampau! 


Akal letak di lutut!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

terkeut jugak Ros baca berita tu di fb tadi.. tergamaknya .. aduhai..

eMMe said...

yui..akak dah tgk gambar kucing2 tu.. mcm kucing tu tdo je kan.. takde kesan darah pun.. Ya Allah berikanlah petunjuk kepada yg melakukan perbuatan kejam ini....

Nurzakiah Hanum said...

ya allah

Tihara said...

yui akak tak sanggup lah nak tengok :(

Ena's Stories said...

skrg ni byk betul berita tentang kekejaman terhadap kucing...dah ilang ke sifat kemanusian manusia zaman skrg ni...minta kita semua dijauhkan dari sifat itu aminn

Diana Rashid said...

kejam nya..mesti la perbuatan khianat ni sebab dengan sangkar2 sekali di campaknya..melampau..tak ingat dosa ke..

Cik Itah@RRP said...

salam. ini memang kejam!

Azhafizah Md Nor said...

tak berperikemanusiaan lansung kan..sanggup campak kucing.kejam betul sampai membunuh..

azizah :) said...

kejam sangat tu campak.. siannyaa

- AZIE - said...

sedihkan..mcm perbuatan khianat ja...apa lah dosa kucing tu..kecik2 lg

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dik Yui....kejamnya orang yang melakukannya...tak ada perasaan kat binatang...

anamizu said...

ade gak tgk kwn2 share psl ni kat fb.. kesian betol tgk ank2 kucing tu.. x sggup nk tgk :(

Nadia Johari said...

tak sanggup nak tengok...sedihh

Shida Radzuan said...

shida ni walau xsuka kucing..xsggup nk matikn dorg dgn sengaje..huhu apelah manusia ni kejam!