tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, September 19, 2014

Ditegur nampak "lembaga" di hujung sana

Semalam aku tukar gambar profile di FB. Lepas itu ada seorang kawan tegur, katanya kenapa ada nampak lembaga hitam di hujung gambar. Aku pun terus kelebek & zoom lebih. Malangnya tak berapa jelas.




Terus aku tanya rombongan cik kiah yang pergi Bandung, katanya itu mungkin lif. Ketika kami bergambar ada satu keluarga yang lalu. Konon itu adalah bayangan depa. Ok rasanya pendapat itu semuanya nak sedapkan hati. Huhu.


Bagi aku, benda ini dah berlalu lebih setahun. Kalau betul itu adalah "lembaga", ku anggap "dia" sengaja tumpang masuk dalam gambar. Alhamdulillah takde apa jadi sepanjang berada di sana.


Kawan aku siap bagitahu, dia tak fokus gambar sebab fokus awek depan saja. Hahaha! Lawak toi ko Syikin.


Bila aku tengok, macam seram sikit tapi pujuk saja hati untuk abaikan.


Korang nampak tak?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

Unknown said...

Seram jugak baca ni..

mila said...

takde ape pn yg menakutkan.maybe btl lif tu so ad org tgh tgu lif hehe

Anum said...

seram2

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bayang org tu sebab gemok...

hihi

ikafantasi said...

alamak seram gak ni

Unknown said...

tak macam bayang2 pun..kan?/seram je nengok../

shaFazie said...

banyak kali jugak ini akak tgk pic yui ini..

seram pun ade hihi tapi xde apa lah itu yui maybe kebetulan ada org kot dekat situ

lynndamya said...

Salam, owhh a'ah la mmg macam lembaga bentuk manusia, tp bila sy zoom, sy rase tu pokok hiasan dalam pasu kot..sbb atas dia hijau, bawah dia mcm bentuk kembang gitu, warna gelap..sy rase itu pokok..dan dia jd ala2 transparent mcm bayang2 gitu sbb pic blur, dan bahagian daun kan jarang2..so nampak mcm bayang2..then bahagian batang pokok tu..emm sy rase itu pokok lah yui, cube check betul2..sbb pernah nmpk pokok cenggitu letak dalam mall or bangunan..

ezy.fia said...

ok la.. wat2 xnmpk lembaga kat blkg nun..
ihiks..

PetakBunga said...

bila tgok gmabr tu aku dah rasa seram gila..
tapi aku suka fikir positif,
betullah kot bayang pokok..

oh tp seram oh

AnneRaini said...

nmpk mmc org biasa je..hehe

Dhea Ahmad said...

saya pun rasa pendapat itu betul, movement family yg lalu.... :)

Tie HT said...

haah mungkin pokok
tapi pokoknya tinggi sangat
yang penting yui selesa masa kat sana

anamizu said...

haah la bila dah zoom & double check bukak mata besar2 rupanya mcm pokok dlm pasu hehe.. bukan lembaga apa2 rasanya tu hehe

Unknown said...

nampak gak yui.. ingatkan kawan yui yg amik gambar dr pantulan cermin ke.. eee seram pula

Ibu Lala said...

Aa nampak la. Think positif ye.

Azhafizah MN said...

maybe bayangan benda yang ada kat situ kot.

Unknown said...

Kalau aku la kan.. terus delete je huhu xD

aiman mania said...

BUKAN HANTU SETAN TUH...MAYB MAK CHIK MAK CHIK YG LALU LALANG KAT SITUH.....THINK POSITIVE...
mak chik tuh pakai baju warna biru...

syiela said...

alamak seram!!

sudu seramik said...

'dia' pun nak bergambar juga hahaa

Cik Rose said...

mungkin orang yang kebetulan melintas kat situ kot Yui.. (cuba untuk positif jugak)..

Anonymous said...

ooooooi seram !!! apekah..

Nadia Johari said...

ahakla..ade stu tu..hehe...tapi tak tau la kan