tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 28, 2016

Cabaran 30 hari bersama Perlaking Nurul Yui - setelah 16 sachet

Dah 16 sachet Perlaking aku telan. Alhamdulillah, serasi dengan aku. Ingat lagi kan Cabaran 30 hari Nurul Yui bersama Perlaking. Jadi ini kesinambungan.


Haritu ada bagitahu member tegur muka aku nampak cerah & sekata selepas 5 hari guna Perlaking. Kali ini nak kongsi lagi apa kata member. Huahua, buat aku gelak jahat. Kihkih.




Secara jujur, aku tak perasan sebab aku bukan jenis perasan cantik. Hahahaha. Maaf, agak poyo kan. Lalalalala.


Perlaking tetap diteruskan hingga habis 30 sachet.


Nak cuba dan rasai sendiri kehebatan Perlaking. cari aku ya. Kita borak santai =)


💁🏻Nurul Yui
📱 019 2331810


#perlaking #trusteddropship #originalperlaking
 #perlakingmurah #penggunaperlaking


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Siqah Hussin said...

Wahh selepas 5 hari dah ada improvement. Teruskan teruskan! 。^‿^。

Nurzakiah Hanum said...

wow

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

wah.. cepat jugak kesan dia. =)

• Ain Cho'in • said...

Terbaik la Yui. Yang penting jangan skip air mineral kn. Makin berseri-seri la Yui lepas ni. Hehehe !

Qhaifa Nur said...

Seronoknya dpt pujiann

Nurul Baidurah said...

wowww..hebat ouh perlaking..

Dunia Zumal said...

Hebat produk ni, sejak akhir2 ni dah viral ^-^

Eintan Nurfuzie said...

chaiyok2.. smoga jd marbeles.. ehhehe

Mrs Velentine said...

berkesan lah tue..kalau mcm tue

Streaming Gratis said...

lanjutkan :)

azizah green line said...

wooww...cepat kesaannya eh

Oh not so Pro said...

Nak Tanya soalan cepumas sikit, sbb Perlaking ni dh viral sangat.. Lelaki boleh tak nk pakai Perlaking ni? :P

Anonymous said...

saya ada cuba perlaking..hari ini 2/6/2016 hari 12 saya ambik.. alhamdulillah x de kesan sampingan mcm produk lain yg saya amik sebelum ni..terutama ubat kurus..amik perlaking ada perubahan pada kulit..kulit muka nampak cerah sikit..selalu kalau pki tudung warna orange,berbedak, muka nmpk gelap..skrg ni alhamdulillah..x pki bedak nmpk cerah sikit la..