tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 09, 2016

WW 7 [2016] - Kalau ada orang tak suka kita





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

• Ain Cho'in • said...

Kan? Redha jela. Hehe. :) Yang penting kita bahagia. ♥

IbuNoey said...

i like this..betul la..yang comel-comel pun ada je orang yang tak suka.dah lumrah manusia kan.

Eintan Nurfuzie said...

bukan senang puaskan hati semua pihak...

Dunia Zumal said...

Rambut sama hitam, hati lain2 kan...

AmyZana said...

Kalau orang tak suka tibe2 tuh memang kene redha je lah. Tapi kdg2 kene check jgk diri kot2 ada silap memana

Siti Nurzafirah said...

hahaha.. teringat masa motivasi time sekolah rendah.. cikgu cakap, dalam dunia ni tak dak orang pun yang semua orang sukakan dia.. hakikat !

Siqah Hussin said...

Haha. Kan. Redha je. Asalkan kita bahagia :))

Fairuz Aqilah said...

kankankan! :')

Wardah Alisya said...

Kalau ikutkan manusia, kita buat baik pun ada yang tak suka, apatah lagi buat jahat.. so, abaikan je yang negatif2 tu..ye dok?

Azhafizah Md Nor said...

tak perlu peduli kalau orang tak suka kita :)

Mrs Velentine said...

betul tue yui////

Siti Yang Menaip said...

betui betui.. ngeh2..