tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 14, 2016

Penangan lauk kenduri yang sedap

Semalam pergi kenduri kahwin. Lauk, perghhh memang sedap belaka.
Tambah-tambah ada ayam golek, kulat masak lemak, pajeri nenas, daging masak kurma, sambal, tempoyak, macam-macam kan?


Aku ambil sikit-sikit. Memang habis!
Tapiiiiiii, bila malam menjelma, tu dia nyut nyut ajeee kepala ni.


Penangan wei, penangan!
Terus aku "pengsan" awal. Hahahahaa.


Pagi ni p kerja, nasib baik dah rasa kurang.
Aku tak telan ubat apa, mandi & terus tidur.


Harap harini baik sepenuhnya. Hmmmm, memang peel aku gini. Kalau pak aji berlebihan, haaaa penangan pening memang ada.
Nasib badan. Huuuuu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

bila dah terbiasa atkins ni..bila makan masakan yang beraji terus rasa macam loya

Kakzakie Purvit said...

Itulah penangan Pak Aji buat semunya sedap
Tapi risikonya sakit kepala kan.

Siti Yang Menaip said...

konpem tu aji banyak.. tabahla kalo p makan luar o kenduri2 ni mmgla..

Siti Yang Menaip said...

kulat ?? eheh org utara mmg sebut kulat kan ? sbb dulu tok sebut kulat mmg nak gelak gila2.. tapi lepas tu tau da..

Cik Kumbang said...

penangan pak aji memang semua sodap hehe

http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/

Ann Ishak said...

bila ada pak aji, memang sodap la...mujur tak bertambah nasi :p

Eintan Nurfuzie said...

mmg de yg sgt sentitif dengan bahan cmni

Siti Nurzafirah said...

Lauk kampung.. ohoiii ! sedapnya..

semalam pi dua kenduri tapi makan bihun sup dengan kerepek ja.. panaih sangat.. makan pun tak lalu... huk2

amira faqihah said...

dapnyaa pajeriii

• Ain Cho'in • said...

Kalau Yui pening kan? Saya kalau makan makanan kenduri, yer confirm berulang alik laaaa pergi toilet. Simptom ape ntah. Hehe !