tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, March 01, 2016

Kalau ada jodoh!




Sekadar gurauan, siapalah kita untuk melawan takdir kan




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

♥ Ain Cho'in ♥ said...

Yang pasti, jodoh rahsia Allah. :)

Mrs Velentine said...

hahaha..di mana ada kemahuan disitu kena ada jalan..hihi

Nurzakiah Hanum said...

usaha tangga kejayaan

AinAthirah Anuar said...

hahahhaaha.

PeRdU cINta said...

berkat semangat usaha itu mana tahukan Allah tunaikan hajat kita..amin..

tiga lalat said...

nnti kalo dh dpt jodoh jgn nk bercerai berai pulakk., huhu2

wahida said...

lain macam je ni yui...hahaha...

Cik Itah said...

kesah apa aku..yang penting sweet hehehhe tersenyum baca. btw nak bagitahu..sy tag yui disini :)

http://ramaramapendek.blogspot.my/2016/03/5-things-i-hate-most.html

Nurul Baidurah said...

tak kesahlah jodoh datang awal atau jodoh datang lambat yang penting aku nak enjoy berabis time aku masih bujang lagi...hehe..

Ahmad Hasif said...

Kalau ada jodoh kita kahwin.. :D
Tak de jodoh sy dtg makan nasi minyak... Baru betul.
Hhahaha

Blogwalking sini..
Jom baca artikel baharu saya..

Adakah SEO sudah mati

anak denesor said...

ske!kesah apa aku..daaa hahahah

Siqah Hussin said...

Tak kisah lambat atau cepat. Insyallah akan ada jodoh untuk setiap insan.

Btw, lawa template blog nie :)

Azhafizah Md Nor said...

teruskan berdoa untuk dapat jodoh yang terbaik :)