tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 30, 2016

Sakit di tahun 2016

Sakit sakit pening biasa tu, aku takkan pergi klinik. Tapi semalam, menjadi-jadi tekak aku rasa lain macam. Nak telan air liur rasa perit, nak makan rasa sakit, kira tak selesa.


Jadi pagi tadi, memang aku niat nak pergi klinik panel kat Silibin. Jauh pun jauhlah asalkan free. Huaaaa. Selama ada klinik panel ni, ini kali pertama aku pergi tau. Sebelum ini aku sanggup keluar duit sendiri, tapi bila fikir paling koman tentu kena bayar RM 50, baik pergi tempat dah tentu tak payah bayar.




6 jenis ubat RM 85


Doktor terkejut sebab katanya tekak aku terlalu merah. Tambah plak aku demam. Walau demam, aku masih larat menaip. Doktor nak bagi mc tapi sayang aku takleh terima sebab tak cukup staff, sorang lagi dari semalam mc.


Harap esok lebih lega. InshaaALLAH. Korang pun jaga diri baik-baik ok. Air minum secukupnya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Myra Jay said...

Faktor cuaca sama ni Yui kena banyakkan minum air, sampai tekak merah ha siannya..
take care ye & jgn skip ubat.

• Ain Cho'in • said...

Get well soon Yui. Tak lame sihat la tu. Minum air masak banyak-banyak okay. ☺

husna zahidi said...

baiknya kak yui, sanggup tak ambil MC tu..
hehee.. smoga cepat sembuh ye kak.. makan ubat dan minum ayaq kosong bebanyak..:)

Eintan Nurfuzie said...

hahha.. akak dah seminggu x sembuh sepenuhnya

Shafique Stevenson said...

get well soon..yeah ")

timm bill said...

samalah kita..huhu..
semoga cept sembuh yer..

amira faqihah said...

semoga cepat sihat :)

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Semoga cepat sembuh yui.. Jangan paksa diri utk kerja tau. Kesihatan yg utama =). Minum plain water byk okay.!

Dunia Zumal said...

Moga cepat sihat yer Yui ^-^