tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, March 22, 2016

Keluar air liur ketika tidur

Biasa dengar, kalau air liur keluar ketika tidur, itu tandanya kita
NYENYAK TIDUR.
Eh, benarke?? Adakah itu mitos atau fakta?


Kalau budak kecil tak heran sangat tapi kalau dah dewasa macam tahap aku apa cerita?


Nampak tak apa point aku nak sampaikan?
Ya, aku akui kadang ada "peta" terlukis sendiri di bantal atau tilam. Hahahaha.


Segan?
Tak kisah. Memang itu aku. Kadang "penyakit" aku kot kalau penat atau rasa nyenyak sangat sampai begitu sekali jadinya.


Jadi buat bakal suamiku,
Bertabahlah dapat isteri yang tidur macam aku. Huahuahua.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Diana Rashid said...

Tak pe yui..yang penting rajin2 la jemur bantal..heheh

Diana Rashid said...

Tak pe yui..yang penting rajin2 la jemur bantal..heheh

• Ain Cho'in • said...

Ahaks ! :D Comel pulak bace entry Yui niy. Takpe Yui pasni bole basuh bantal Yui ey bagi hilang bau. Huhuhu. Gurau jerk. Ngeeeee ! ☺

SYANI said...

Suami akak dah lali dah.... hahahaha..
Kalau lena sangat memang camtu...

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

hihihi... takpe yui. kecik punya hal je tu. ^^

Cik Itah said...

hahaha sy pun ada la kadang+ ..

eima said...

SEMUA ORG KOT GITU .... AKU PUN

azizah green line said...

kdg2 jijah tanpa sedar pun ada gak..hahaha

Murni Alysa said...

Akak klu tdo menerap mesti kuar lerr..masyammmm

Siqah Hussin said...

Hahahaha! Yang nie lawak. Hii. Siqah pun kekadang keluar juga air liur masa tidur. Hii. Gasaklah. Tindakan tanpa sedar kata :D