tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, March 17, 2016

Hari ke-5 guna Perlaking, kulit lebih cerah & sekata

Ya, aku sekarang sedang menggunakan Perlaking. Teruja menjual jadi apa salahnya guna pada diri sendiri. Senang bercerita pada orang kan?




Hari ke-5 guna, pagi-pagi officemate tegur aku. "Eh, kulit nampak cerah. Cer pusing sikit nak tengok dari tepi. Awak pakai macam biasa ajekan.". Waahhh kau, teruja plak bila ada yang tegur sebab aku sendiri tak perasan bab kulit. Aku perasan bab lain. Yang ini nanti aku cerita.




Tak sabar nak habiskan 30 sachet, sebab dah seminggu guna, memang dah rasa perbezaan. Bukan rekaan, tapi ini pengalaman aku sendiri. Kalau ok, memang konsisten laa. Hihi. CMD aku ketepikan dulu sebab nak tengok keberkesanan Perlaking.


Nak cuba dan rasai sendiri kehebatan Perlaking. cari aku ya. Kita borak santai =)




💁🏻Nurul Yui
📱 019 2331810


#perlaking #trusteddropship #originalperlaking
#penggunaperlaking #perlakingmurah




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Siti Rohaida Yusof said...

baru tau pasal produk ni yuii..hehe

wahida said...

aku pun baru tahu produk ni...hehe...

Mrs Velentine said...

yui nak tengok gambar ...hihi

Qhaifa Nur said...

Bagusnya klau ada perubahan..

• Ain Cho'in • said...

Wah terbaik la Yui !