tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, September 08, 2012

Aksi comel Shinchan

Shinchan bukan budak kartun yang gatal kat dalam televisyen tu ea. Ini kucing aku. Huhuhu. Pernah aku kenalkan dalam entry ini. Sekarang dia dah makin buas. Maksudnya dah seronok berkejaran sana sini dengan kucing-kucing lain








Dah penat sakan bermain, kerja seterusnya wajiblah tidur. Pelbagai aksi tidurnya. Siyes, dia tidur melentang macam aku gak. Aik! Kantoi dah. Hahaha. Diam diam sudah ya pada yang baca entry ini.


- tidur pon mata terbuka -


# Berkejaran siapkan order craft ni!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

comell nye kucing . sy alergik dgn kucing , tp suka kucingg. waaa comell sgt kucing akak :)

Eca Dwinky Asha said...

comelnya shinchan...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi bukan main lagi tidur, telentang terus :)

Rapunzeel Cikilolo said...

sin chan memang cute :)

najihahfara said...

alahai comelnya.

syiela said...

muahahaha mau ikut sapa lagi kalau bkan tuannya :)

Aishah Jahirah said...

shinchan comel...yui lahir dulu,maknanya dia ikut yui la tu tido cam2...kih2

Cik Muda said...

comel dia melepak

uncHa said...

heeeeee comelnya !!! suka suka suka !!!!! comelnya kucing kak..bolej pinjam ?? :p

azizah :) said...

wahhh comeynya shinchan ni..geram bulu dia...

Tihara said...

sweet nye nyaww ni yui :)

KY said...

dah besar pun shinchan, comel sangat

Noraim said...

putih bersih lg. ni mesti jaga betul2 kan kak?

Bro Aim said...

kucing tu wat masak golek sodap jugak

Wanieys said...

alahai comellnyer

ieda said...

alah comel ..
tapi akk geli kucing sikit ..
kalau ada beri makan aje .. x bagi masuk ... huhuh

Rosalia said...

nk curi bw balik rmh >_< hihihi

Ayien Ocaca said...

cumil...
yien suka tgk kucing, tpi takut...
so sampai sekarang tak berani pgg kucing :)

IntaNBerliaN said...

alahaiii nampak comel :-)

CekbOlat-bOlat said...

hahakss.. comel sinchan.. bulunye gebuuu <3

aTy _faRed~ said...

comel nyer shin chan..!! tetibe rase nak bela anak kucen balik..rezki dah tak nak buat dah aksi2 comel..konon2 dah jadi mak kan..heheh..

are_lin@yu said...

comel nye si comel ni.hehe

shidaR said...

alhmdllah rezeki yui :)

nur anis said...

eee..comelnya..gerammmm..

Azee Hana said...

comelnye...meowwww.....perangai die sama mcm sinchan x..haha

Nisa Greennnpanda said...

comel sgt kucing yui nie.. geram tgk..

Azhafizah Md Nor said...

manjanya dia..comel aksi manja tu

Che Rosliza Che mat said...

comelnya geram sis tengok...nak ngomol2 jer gan kucing tue..

Masz Sidek said...

alalala... comelnye shinchan...

org tua kata... kalau tido buka mata... degil.... hehehe

::CIK LYNN:: said...

salam yui...lama gla xjenguk yui...:)

comelnya kucing...gebu je bulu dia...

C'Jai said...

Comey...macam incik dony akak...