tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, September 12, 2012

WW 61 - Jemputan majlis perkahwinan rakan blogger { Sarah }





- dari blog beliau -


# Majlisnya dah lepas tapi aku pulak terlupa tarikh! Padahal dekat aje dengan aku tempatnya. Sorry sayang Puan Sarah. Moga bahagia selamanya ea, amiiinnn.


UPDATE : Puan Sarah memang dah ada tempah
bantal couple. { entry }






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Anum said...

so sweet

are_lin@yu said...

alaa tak da rezeki nk mkn nasi mnyk kan,..hihi

adyna said...

kena pos bantal couple wat hadiah kawin kat pn sarah la nie yuii.. ;)

nur anis said...

alahai...boleh pulak lupa tarikh ye yui..huhu

IntaNBerliaN said...

alahaiii sweet je :-)

syiela said...

sweetnya pengantin :)

Marya Yusof said...

As salam Nusha,

Nusha sayang bila lagi! :))

NIA SI DRUMSTICK said...

mcm mak kite jugak..kawen nye mggu lepas..dia nak g kad bru tgk mggu ni..hahaha

Saya Disini said...

cntik

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

laa dah terlepas ke.. xpe la..yui..xde rezeki nak makan nasi minyak beliau..

azizah :) said...

alololo takde rezeki nak jumpa pengantin yer..kalau tak leh posing2..hehe

btw selamat pengantin baru sarah & suami... moga kekal hingga akhir hayat.

eima said...

comey... aku tak sabo yiu plak umum nk edar kad kat kami

Che Rosliza Che mat said...

sweetnya...kaler tudung cantik...

Che Rosliza Che mat said...

sweetnya...kaler tudung cantik...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

yui bila lagi? akak tunggu kad je ni. hihi

Azee Hana said...

patut kene buat reminder kat handset tu..hii

Wanieys said...

comel jer pengantin :)

eMMe said...

cunnye..berseri2 pengantin kan..kalo yui la pengantin, mesti lagik berseri2 hehe.. ingatkn shafiq dgn yui, hehehehe...

Masz Sidek said...

baru2 ni akak ada sorang kawan nama dia sarah... dia pun baru kawin tp kat kuching ni....

shidaR said...

biasalah yui..kalo dah sibuk2 kdg2 tlupa kan..mcm shida kalo tarikh2 penting bookmark kat calendar ofis..biasa dekat ofis tiap ahri shida akan tgk calendar hehee :)

Romeo Laut said...

Ku sangkakan nak ajak datang kenduri.....

Aishah Jahirah said...

musim kenduri kendara....tak kawin,tunang...

Nisa Greennnpanda said...

wah..yui tgh wat bntal utk sarah nie la eh?
w/pun xknal die, tp nk wish slamat pengantin br...

aTy _faRed~ said...

heheh...akak pon selalu terlupe tarikh..!!! kekadang jemputan sabtu akak gi datang ahad..adeeyyhh....

Cik Muda said...

syafik n sarah dah.... shapit n yui plak bileeeee????