tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 21, 2014

Berkongsi resepi biskut mudah

Dalam sedar tak sedar hampir 10 jenis kuih yang aku dah buat. Sehari dalam 2-3 jenis. Buat tak banyak pun. Cukuplah untuk bagi tetamu yang sudi datang nanti setelah ditolak beri pada saudara mara.


Jadi, jangan pelik kalau bermula lepas ini banyak entry aku kongsi resepi biskut sahaja. Sampailah aku bosan nak kongsi baru aku stop. Mehmehmeh.


Boleh gitu?


Setakat ini baru satu jenis kuih yang aku beli. Dari blogger Kak Atie, kuih batang buruk.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

bleh saje

PetakBunga said...

tak pe.. wat rujukan resipi2 sekut raya..huhu

Cik Itah@RRP said...

salam. wahhh banyak da kuih yui buat..

Nour Adieb said...

wahhh, banyaknya buat kuih raya

Azhafizah Md Nor said...

banyak kuih yui buat..senang takyah beli kan..jimat dah

lynndamya said...

Alahai~rajinnya yui (n_n)...sy nak buat, tp part nak sediakan bahan-bahan dan nak kuarkan peralatan tu yg buat spoil..maklumlah oven duk tersimpan je dalam kotak, raya tahun lepas pun dia tak keluar2..haha duk beli kuih tunjuk je :p

Mimi Azirah said...

samalah yui..akak pun buat biskut yg seng2...jnji sedap