tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 08, 2014

Cek Nuffnang telah ditunaikan

Alhamdulillah minggu lepas terima emel, balik je kampung tengok dah ada cek. Hari Sabtu terus pergi Maybank buat apa yang patut. InshaaALLAH dalam sehari dua akan nampak amaun yang diterima dalam akaun. 


Ini kali kedua aku cashout Nuffnang bagi tahun 2014. Walau tak banyak mana tetap bersyukur sebab ini pendapatan sampingan sambil pokpek di dalam blog.


Oh ya, ada blogger yang mengalami masalah lambat terima, berkemungkinan besar ada kesilapan yang berlaku. Macam aku mula-mula dulu { entry }. Walau macam mana pun dapat selesai dengan cara baik.


Tahniah kepada yang dah cashout. Duit diterima nak guna mungkin topup selepas raya. Ekekekeke.


Entry lain tentang Nuffnang :




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

nur anis said...

yeayyy..duit raya..:)

Cik Itah@RRP said...

salam. tahniah yuii...duit raya la tu kiranya hehhee

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..Fiza pun tunggu clear.dapatlah topup ape yang dah keluar tu kan :)

Montana said...

wawww sakan la dapat duit raya awai

nana kimie said...

adeh yui...lupa pulak nana nak suruh abang tunaikan & masuk acc :)yui buat entry ni baru teringat pasal cek.hihi...

Wak Gelas said...

masyukkk tuu., ehHHee

cik kanta coklat said...

Sama la kita :) duit raya kan

- AZIE - said...

tahniah yui..lama akak xsinggah sini

Nur Inani said...

boleh lahh beli barang nak raya. hehee :)

Myra Jay said...

Alhamdulillah..

Boleh buat bekap lepas raya kan ;D

ninie said...

yeay... baru la meriah raya, dapat duit raya gitewww

Sally Yatiey said...

Tahniah ;)

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. dah cash out ye Yui :)

ecah khalili said...

yeahhh..boleh bagi duit rayaaaa..hehe

eima said...

yeay dpt dtg blk blog yui ... ari tu tah nape tah mampu blog dr opis ai msk ke blog yui ... huhuuhuh

syok nye dah cash out

azizah :) said...

Alhamdulillah kan yui.. boleh buat belanja raya

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah tahniah..

Shida Radzuan said...

shida plak nk guna utk topup loan shida huhuu..setakat ni duit on9 dan cover 2bulan..insyallah cashout yg nuffng ni btmbah lg 3 bulan :) tahniah yui :)