tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 17, 2014

Persiapan hari raya

Jujur, kalau tahun sebelum ini sebelum puasa lagi dah rancang nak tema apa, nak beli apa, bila nak beli, di mana. Tapi tahun 2014 ini, macam tak terfikir. Aku pun tak pasti apa puncanya. Keluarga sendiri pun tak berapa nak kisah pasal baju baru ke apa. Ekekeke.


Agaknya pasal 2 adik aku raya ketiga baru ada. Kira raya pertama tak lengkap berkumpul. Maka mood itu mengganggu juga proses persediaan raya. Takpelah, asalkan nanti kami semua berjumpa juga walau terlewat beberapa hari. Tugas membataskan apa yang dirancang.


Persiapan raya dengan Shapit? Tunggu minggu depan. Itu pun kalau jadi. Hahaha.


Persiapan raya korang macam mana? Mesti dah 90% selesaikan? Seronoknya.


Bila usia makin bertambah, benda-benda macam ini dah tak fikir sangat. Faktor usia.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

fiza lagilah tak prepare ape lagi untuk raya yui..huhu

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah anum semua dah siap

PetakBunga said...

rasanya dah cukup lah.. yg penting bju ank dah ada.. kuih sikit2 cukuplah..

ikafantasi said...

selamat hari raya yui!
persiapan?baju baru nak cari..hehe

Ayu Zan said...

ayu 1 helai baju pun lum lagi. kasut n henbeg pun sbb suami yg belikan. hehe.. yela..faktor umur kot. ayu plk faktor pregnant.hehe. jadi sibuk layan diri je.

ros_reeza said...

yup, Ros pun masih bekum ada baju raya dan persiapan lain. yang ada dalam fikiran, cuma nak balik kamoung.. bila dah duduk jauh ni, satu je fikir, nak jumpa mak ayah!

Nisa Greennnpanda said...

alhamdulillah sy dh siap sumer... hehehe...

mayb sbb yui n family busy sket kot kli nie?

azizah :) said...

Alhamdulillah dah selesai.. tinggal nak balik berhari raya je.. hahaha

Cik Itah@RRP said...

salam. sy satu apapun tak prepare lagi

Eca Dwinky Asha said...

eca lgsg xde mood raya!.hahaha....kwn2 opis je lebh mood raya.mayb cos dorg tggl jauh2

Mimi Azirah said...

lebih prepare kpd ank ank