tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 22, 2014

Cuti untuk persiapan hari raya 2014

Hari ini aku AL. Cuti sempena nak persiapkan apa yang patut. Macam tahun-tahun sebelum ini, ada ja barang nak dibeli dengan si shapit. Tahun ini tak pasti nak beli apa pula. Tak merancang sangat.


Maka, esok baru aku balas jejak ya. InshaaALLAH panjang umur sampailah aku untuk mencoretkan komen di entry korang. Sila rindu-rinduan untuk hari ini. Hihi.


Doakan semua dipermudahkan. Aamiin.


Dalam kita teruja nak menyambut lebaran, jangan dilupakan apa yang telah berlaku di sekeliling kita.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

insyaallah

nur anis said...

selamat bercuti dan shopping yui...

Jie Susanos said...

huhu..smga dipermudahkan urusannya..

Azhafizah Md Nor said...

selamat membuat persiapan raya yui

Ann Ishak said...

semoga negara kita sentiasa dibawah lindunganNYA...amin

lynndamya said...

Hahaha, kalau sy cuti, duk tidur je lah, xpun g jalan2..punya lah malas tahun ni, nak buat apa2...(-_-') hadoi~

Cik Itah@RRP said...

salam. selamat bercuti ya dan menyelesaikan segala persiapan hihi

azizah :) said...

amboii buat persiapan bersama2 yer..hehe

ros_reeza said...

selamat membuat perisapan yer Yui :)

Ibu Lala said...

Dah habis sopink ke tu.

Mimi Azirah said...

amboi dah al nmpk..akak keje lg