tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 30, 2014

Mula bekerja di raya ketiga

Sekarang aku dah ada di pejabat. Mula bekerja setelah 4 hari bercuti termasuk cuti umum. Kiranya cuti biasalah kan sebab aku tak mohon cuti. 


Mood? Tak berapa nak ada. Bukan sebab kena bekerja ketika beraya tapi sebab-sebab lain. Banyak benda terjadi ketika raya kedua. Sedih tapi apakan daya benda dah terjadi. Nak undur pun tak guna. Nasi dah jadi bubur.


Mesti ramai rakan blogger yang masih bercuti. Sunyi sepilah dalam minggu ini.


Nak menaip entry ini pun macam tak reti dah. Macam dah kosong.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

pasai apa yui? sedih aje bunyinya :(

IK Tia said...

bunyi macam sedih sangat ni. apapun, jangan hilangkan mood hari raya ni k :)

selamat kembali bekerja.

Hazmin Hamudin said...

Dah kenapa pulak ni yui. Orang berseronok masa raya, ni sedih kenapa.

Mimi Azirah said...

samalah yui..raya ketiga akak dh kerja..

Bulan Syurga Firdausi said...

selamat hari raya yui.. moga Allah terus pelihara insyaAllah..

Cik Itah@RRP said...

salam. hehe sy hari ni baru mula bekerja :D

Azhafizah Md Nor said...

selamat bekerja yui setelah bercuti..