tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 07, 2014

Kawan baik, Kiut & Muna

Muna seeokor kucing yang adik aku ambil dari UUM. Katanya kesian sebab tengok dia seekor sahaja. Sampai je rumah, Muna rupanya kucing sangat aktif & manja. Mesti dia seronok ada orang nak jaga dia kan. Dari saiz, Muna nampak berusia sedikit dari Kiut. Tapi itu tak menghalang untuk mereka jadi kawan baik.


Bukti mereka kawan baik?




Tidur pun lena bersama. Main hentam sahaja tidur tak kira tempat. Terutama Kiut, kenyang makan je tidur. Hihi. Moga kalian membesar dengan baik. Kami akan jaga sebaiknya sedaya kami. InshaaALLAH.


Kiut = Putih
Muna = Oren 


Setakat ini dah 2 ekor adik perempuan aku bawa balik kucing dari tempat dia belajar. Eton Junior dari Matrikulasi Gopeng & Muna dari UUM. Kucing terpelajarlah. Hahahaha.



IKLAN KUIH RAYA/KUDAPAN 
Boleh rujuk entry ini
InshaaALLAH sedap!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

ala tomeinya

Azhafizah Md Nor said...

wahh comel jer berdua..memang kawan baik ni

Cik Anita said...

Kadang terfikir, macam mana lah aku ni ada perasaan yang biasa-biasa je kat kucing.. hee

Eza Boom Boom said...

Dua-dua ekor comel ;) heee. Memang pencinta kucing family yui ni..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui...sedap nama kucing tu..hehe

nur anis said...

hamboii...kemain..huhu

Tihara said...

kucing educated ni :)

Cik Itah@RRP said...

salam. alolo...comell!

lynndamya said...

Hahaha..kucing dekan ni :D comel gila lah dua2 ekor ni..kucing sy kat rumah tu, agak jelez dgn kedatangan kucing baru..xboleh ngam, padahal kucing baru tu nak sangat main2 dgn kucing sy..skang nasib dah okay sikit..cuma xdelah tidur sekatil camtu, haha..comel sangat tau muna dgn kiutttt !

- AZIE - said...

baik sgt dua2 ekor nie..

azizah :) said...

eeh comelnya nama kiut ni..