tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 23, 2014

Hadiah & kad raya 2014 dari blogger

Pertama sekali mohon maaf sebab aku kumpul cerita dalam satu entry. Kadang kekangan masa antara punca semuanya DIKUMPUL. Mehmehmeh. Alasankan?




Bermula dengan hadiah sarung tisu comel dari blogger Sis IntanBerlian. Alhamdulillah tak sangka rezeki aku. Masih belum digunakan. InshaaALLAH raya nanti nak rasmi.


Kad raya 2014 pertama yang tiba di rumahku adalah dari blogger Shida Radzuan, kemudian blogger Cik Manis dan seterusnya dari blogger Jijah. Bila terima kad raya, terasa nostalgia zaman muda remaja. Fuhhh! Rindunya saat itu.


Apa pun terima kasih semua. Daku sangat hargai.


Selamat Hari Raya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

nor nazliana said...

wahh syoknya dpt kad gantung nah jangan tak gantung

permatabiru said...

nak dapat kad raya sekarang pun makin susah hehe

Nurzakiah Hanum said...

cute

LYAfrina said...

Murah rezeki..
Lya thn ni xde lgsung dpt kad raya

Ibu Lala said...

Dah x ramai yg suka hantar kad raya skrg ni. Sumenye sms je.

Nurfaezah Abdullah said...

fae pun nak jugak kad raya :(

:p

Cik Itah@RRP said...

salam. hehehe untung la..sy tak cek lagi dah sampai ke tak :D

Jie Susanos said...

Alhamdulillah..terharu bila ada yg mengingati kita kan..

eima said...

wahh besh dpt kak raya ....

Azhafizah Md Nor said...

congrats yui dapat hadiah dan kad raya.

azizah :) said...

sentimental value ka kad raya ni.. best2

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, banyaknyaa. hehe

Mimi Azirah said...

best dpt kad raya