tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 02, 2015

DUIT SATU KEPENTINGAN

Zaman sekarang, duit dah menjadi satu kepentingan
Takde duit, rasa something walaupun dalam poket hanya RM 1
Duit itu keperluan




Zaman sekarang pun susah cari duit
Nak habiskan, sekejap!


Walau sesusah mana, jangan nak MENIPU untuk dapatkan duit
Jangan cari jalan mudah
Kelak ingat ada balasannya!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nieyl said...

Singgah sini...
Kalau duit itu mudah diperolehi..tgk sumber dr mana..
kalau duit itu susah diperolehi..tgk keberkatan duit tu :)

Nurzakiah Hanum said...

betul tue
usaha la kan

tiga lalat said...

duit bukanlah segala2nye,
tp segala2nye nak pakai duit., huhu2

azizah green line said...

setuju yui..dunia skrg semua perlukan duit..masuk tandas pon duit..emmm

Nurul Baidurah said...

betul..semua barang semakin mahal sekarang ni..

AinAthirah Anuar said...

Saya syak duit tu palsu , sbab dia malu. hahaha. gurau jeee

Duit tak boleh beli kebahagiaan tapi boleh beli makanan untuk kenyangkan perut. hohhoh

Inani Hazwani said...

semua guna duit sekarang

eMMe said...

duit tu main peek a boo... hahahahaha... lawak la tgk gambar gabenor tutup mata...

Eka Tikah said...

duit mengalir mcm air terjun T_____T . Betul tu kak, habis cepat. Nak ada balik, bukan main susah ><

Farah Rahim said...

Saya ada 2 orang anak, kalau sehari tak keluar duit memang tak sah. Ada je lah. Betul, RM 100 sehari pun dah tak cukup. Kenalah berusaha lebih nak mencari rezeki tambahan lagi2 saya ni housewife.

lynndamya said...

Salam, betul tu...paling penting, jgn aniaya org semata2 demi keuntungan sendiri..jahat tau!

Nabihah Arrose said...

Betul tu :-)

Azhafizah Md Nor said...

Betul tu yui..duit penting tapi tulah demi duit ade yang menipu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
semua pakai duit sekarang ni woooo
tu yang jadik sangat penting tu kan3