tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 10, 2015

CICIT-CICIT YUI

Cicit? Kemain kelass belum nikah udah ada cicit. Taklahh! Ini bukan cicit manusia tapi cicit "keluarga" aku sendiri. Geram tengok time baby ini.



Ini anak Kiut ( pernah hilang/dibuang oleh manusia tak bertanggungjawab & pulang selepas seminggu ). Mengenangkan kisah Kiut, buat aku rasa sedih, Tak tahulah apa puncanya sampai ada yang mungkin dengki walhal kucing-kucing aku bukan dibiarkan bebas berkeliaran,


Berbalik pada cicit aku ini.
Kata mak, dia beranak 3 ekor tapi seekor hayatnya tak panjang. Jadi tinggallah sepasang.


Secara rasmi telah ku namakan mereka.
Che' Ta & Zen.
Mak aku pun setuju dengan nama itu. Hahahaha!


Moga cicit-cicit aku ini membesar dengan sihat. InshaaALLAH akan aku mandulkan Kiut untuk kebajikan bersama.


Onyang Yui sayang semua =)


Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]

Hukum memandulkan kucing
Baca & fahami
entry ]


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

mun said...

wahhh kemain nama che ta n zen yer..hehe comel..

eima said...

Haha sama sekor blonde sekor lg rambut hitam...cecece

AMIIZAA said...

comeinya.....yg bulu abstrak tu mahai:) heheheh

eMMe said...

suke beno kucin ye yui... takpe la yui... bela la deme bebaik yea...

PeRdU cINta said...

Moga che ta dan zen membesar dengan sempurna ye syg..cousin PC baru daoat anak kucing baru..leesa surihani namanya..adoiii..

Didie Farhan said...

Wah hebat namanya :)

Jie Susanos said...

haha..tambah ahli kluarga..

Puteri Beribiru said...

comelnya..!! nama tak menahannnn

azizah green line said...

Namanya kemainn kaoo.. tp comel

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
laaaaaaaa
iols tak leh ngaku diri iols ahkakla sekarang ni
uols lagi veteran dari iols laaaaaaaa
uols dah ada cicit :P

Azhafizah Md Nor said...

amboii nama dia..kelasss betul. comel je masa kecik ni kan

Cik Ash said...

hihihihi nama.kucing kelas gitu.. comey2 anak.kucing