tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 18, 2015

SELAMAT BERPUASA SEMUA

Maaf, maaf sebab ingatkan kelmarin saja nak cuti rupanya terlajak semalam pun cuti sekali.
Cuti tambahan sempena kurang sihat.


Satu hari semalam tak makan, malam baru keluar dengan member rumah, lagi lancar terus order nasi goreng daging pedas & tomyam poktek.


Hasilnya?
Malam tak tidur lena, perut rasa memusing.


Sahur pertama di bulan Ramadhan
Hanyalah sedikit susu. Lepas itu memerut saja kerja aku sampai 3-4 kali!


Kesimpulannya, kalau sehari tak makan, jangan mengada nak terus makan pedas yui oii!
Inilah hazabnya. Huhu.


BUAT PEMBACA BLOG CORAT CORET NUSHA
YANG BERAGAMA ISLAM
SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

Salam Ramadhan

eima said...

TU LA AWAK KAN ADE GASTRIK NAPE LA PI MKN YG PEDAS2 GITU >???
KAN DAH BERPUASA DALAM KEADAAN TAK SIHAT NI .. GET WELL SOON YUI

eMMe said...

Yui... dah tau perot tu tak tahan, jgn la makan pedas2 dulu..makan buah dlu ke, manis2 dulu.. kurma ke, haaa..kan dah memusing... sabar je la.. dah okey ke tu.. boleh ke puasa, amboi, risau akak kan, hahahaa..ape pun take care dik yui...

E'in said...

betul tu yui.. perut pun terkejut haa... kosong tetibe benda pedas masuk.. semoga cpt sembuh taw..

selamat berpuasa.. :)

cik hani said...

Salam Ramadhan

Mrs Velentine said...

selamat berpuasa yui...kak MV pun perut tak berapa sihat ni

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
salam ramadhan & selamat berpuasa naaaaaaaa :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
he3
terlajak lupa ler tu yer :P
laen kali namo buat dah naaaaaaaaa
take care uols

Ann Ishak said...

selamat menjalani ibadah puasa ye yui

Mardiah Diana said...

salam ramadhan juga dik yui..

IbuNoey said...

selamat berpuasa,yui..moga dipermudahkan ibadah tahun ni.

Azhafizah Md Nor said...

jaga makan lepas ni ye yui..elakkan makan makanan yang pedas :)