tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, June 29, 2015

SERUNDING DAGING

Beli dari seorang customer tempat kerja, cikgu.
Sambil bergadai sambil berniaga. Hehehe. Aku pun belilah sebab saja.
Boleh juga buat ratah.




Boleh tahan harga serunding daging tapi kena dengan "kesusahan" nak buat.
Kalau tak salah 150 g RM 15. Tak banyak mana tapi sedap tak kisah.


Korang suka makan serunding?
Aku biasa-biasa saja.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Siti Rohaida Yusof said...

sedapnya serunding daging ni makan dengan nasi himpit je..

Rapunzel Cikilolo said...

tak berapa suka serunding. tapi kalau nak menolong tak salah beli yui.

nanti rezeki kite pulak murah

:)

azizah green line said...

jijah suka makan serunding/.makandgn nasi panas2..sedap tau

Diana Rashid said...

suka jugak...tapi saya jenis bila makan serunding nak serunding tu panas..tiap kali nak makan ambik 3,4 sudu panas kan dalam mikrowave..heheh...tak panas tak sedap..

Azhafizah Md Nor said...

Suka makan ni..kalau teringin memang beli je la

Nurul Baidurah said...

aku tak pandai lah makan serunding ni Yui..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
samaaaaaaalaaa
akak pun biasa2 ja dengan serunding ni
gemor lagi rendang yer dop he3

#BloggerUtara

Shahida Dzulkafli said...

Sha pun biasa2 je..tp kalau ada suka makan ngn ketupat palas..sedap..