tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 11, 2015

JANGAN BAGI PANADOL KALAU SAKIT KEPALA TAPI BAGI




Kalau macam ini ramai mengadu sakit kepala
Hahahaha!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurul Syahirah said...

bagi duit ke? ^^

eMMe said...

btol laa..zaman kepala sakit, sbb $$$$ kurang je dlm handbag, kalau la en suami byk $$$$ takde la heboh sakit kepala, hahahaha....

Rapunzel Cikilolo said...

lagi elok kalo lekat 100 tu 3 keping kat dahi...

hahaha.

Diana Rashid said...

kalau nak tau suami akak selalu buat gitu..kalau akak cakap sakit ke.letih ke,tak de mood ke ,itu la modal dia..satu lagi ajak pi pasaraya..hahahah

AnneRaini said...

akak selalu sakit kpla..tp tak pernah dpt pon..hahaha

Nory Zoulkefle said...

wahhh kalau camni, hari-hari nak demam lah...hahaha

eima said...

HAHAHA HARI2 SAKIT PALA PUN TAK PE

Tie HT said...

Haha memang ubat terbaekk :)

nur anis said...

nak gini jugak..hahaha

Liyana said...

haha . kalau macamini kosongla klinik . lol . btw , jemput singgah dan komen entry liyana pula . he (saya follower #3384)

The Talking Diary

Ahmad Hasif said...

hahaha....
letak duit RM100.. fuh..
kalau tolong picit xpe juga kan..

tak pun mcm nie...
picit dulu > cpt baik nnti g mkn dkt restoran > letak RM100

haha.. manusia skrg mcm2 kerenah yer



Blogwalking sini.. Jom baca artikel baru

Travelog: Water Rafting Di Sabah

azizah green line said...

Nak buat gini la.. lau la dapat.. kihkih

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
\ok lawak :P

Azhafizah Md Nor said...

ni sakit materialistik namanya.hehe