tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 17, 2015

DIET SAMPAI NAMPAK TULANG



Biar berpada itu lebih baik




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi
selamat berpuasa

Inani Hazwani said...

erkk. hahaha

Diana Din said...

kelakor plak rasanya..bila sebut tang anjing tu..huhu

Mrs Velentine said...

hihi...MV nak diet juga asal nampak kecik sikit..bukan nampak tulang...

eMMe said...

diet?takde istilah diet bagi akak, sanggup kowang tak makan ek, hahaha! kalo akak tak sanggup dik... biar mati byk makan, jgn mati kurang makan, adeh! betul ke akak taip ni, whaahhaaa..

Yui, Salam Ramadan, Selamat Berpuasa...esok leh puasa tak yui, heee....

zazanizam said...

hahaha lawak la yui ni..

azizah green line said...

hehehe ayat menusukk

Nadia Johari said...

Hahahha..sebab tu saya nak gemuk

LiYa HaNiF :: said...

itu dah terlampau taksub n diet.. itu yg jd cam tu tu

Mastura Borhan said...

huahua.

nnt gemok pun bising...

eintan nurfuzie said...

kasi bam bam skit.. janganlah sampai nmpak cekeding sgt.. ahhha

Diana Rashid said...

kan??/setakat naik sekilo tu apa ada hal..tak makan 2 hari dah boleh turun 1 kg..ni sampai nak cuit aiskrim sikit pun tak boleh padahal dah kurus kering dah pun..heheh

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak nak diet jugaks
tapi idakler sampai nampak tulang
sampai ilang bucit sajork he3
boleh dop ghoper itu :P

mun said...

btol tu.. diet stakat yg berpada je la kan..janji kurusnya tu biar ikut kesesuaian.. idak ler nampak cengkung pun.huhu

Azhafizah Md Nor said...

hehe..takde la sampai nampak tulang. ye tak.