tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 30, 2015

Kad raya pertama 2015 | Shida Radzuan

Macam tak percaya tahun ini masih lagi ku terima kad raya. Hehehe.
Alhamdulillah. Seronok sebab tiba-tiba kenangan lama mengusik jiwa. Eceh!




Siapa tak kenal antara blogger terkenal Shida Radzuan?
Bolehlah kenal-kenal sebab orangnya peramah ( dah pernah bercakap melalui telefon )


Terima kasih shida untuk kad raya & keychain ( sempena top komen ).
Alhamdulillah.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Shida Radzuan said...

sama2 yui :)
alhamdulillah smpai dengan selamat :)

Salam Ramadhan yui :)

Nurul Baidurah said...

wahhh...best nya...dapat kad raya..

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Normi Nieza said...

tahniah..)

Syuhada Salleh said...

tahniah yui~!

izzeyda said...

cantik kan kad tu..

Siti Nurzafirah said...

yeay ~~ dapat dah...sila kumpul lagi untuk sesi penggantungan... heee

Rapunzel Cikilolo said...

bestnya yui dapat kad raya.

kalo aku memang takde la.

anyss said...

assalamualaikum,
dah lama tak terima kad raya

el said...

uols bila nak bg kat iols
hehehe
ni bw tgh bos duk pusing2..sambil2 ekeke

zai zamree said...

acaner ni...x dpt kad ry lg ni

Aty_Fared said...

seronok nya dapat kad raya...akak dah lama tak terima kad raya.. zaman sekarang kan... tapi yang tu yang meriah dan besh sebenarnya kan...

eima said...

wahhhhs syoknye

Diana Rashid said...

Akak pun dapat..memang tiap2 tahun dapat kad raya dari shida ni..kan??

Azhafizah Md Nor said...

bestnya dah dapat kad raya.tahniah dapat hadiah sekali tu

zazanizam said...

wah best dah dpt kad raya!

azizah green line said...

tahniah yui..bestnya da dapat kad raya

Dunia Zumal said...

Bestnye dapat kad raya... Zumal 1 pun tak ada tahun nie...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
waaa
kad ghayer
best3

#BloggerUtara

Shahida Dzulkafli said...

Suka dgn warna kad raya tu..biru menawan..