tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 09, 2015

KALAU KAU TAK SUKA KUCING



Ditujukan untuk bakal teman hidup
Miahahahaha!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

lynndamya said...

Salam, hahahaha Sabariah~ sabariah~ aku tak suka menantu yang tidak suka kepada kucing! Hahah

Nurzakiah Hanum said...

hahaha

eima said...

kuikui ....dik dedulu akak pun gilekan kucing cam ko dik .. tp bila dah branak pinak ni .... ai bukan menci kucing tp tak hingin kucing dlm kehidupan kami dah ....kesihatan anak lebih penting ... hehehe

Aty_Fared said...

iyer lah kan... memang.. kalau boleh nak pasangan kite pon sama2 minat ngan kucen sama macam kite jugak.. :)

Inani Hazwani said...

Hahaha

mun said...

haha... dia baca x blog yui ni? kekeke

Diana Rashid said...

Tak kan la dia tak suka..demi Yui dia kena jugak suka..hehehe

Rapunzel Cikilolo said...

kikiki.

dulu Lokman tak suka kucing. sesejak ni tido setilam dengan kucing, dia nampak ok.

AMIIZAA said...

akak suka sangat hehheheheh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak atie bkn tak suka kucing..blh tgk dr jauh jer...TP geli klu kucing mai dekat2...hehe

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
he3
lawak :P

Azhafizah Md Nor said...

kesian dia.takpe, nanti sukalah tu :)

ucing said...

Hi Saya pun suka kucing.kalau awak suka kucing mari ke blog saya.;)