tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, October 06, 2015

Agak sibuk dengan urusan kerja rasmi

Kalau lama yang mengenali aku, maksud aku selalu baca entry aku, inshaaALLAH akan tahu apa kerja hakiki aku.


Jadi bermula hari ini hingga Khamis, inshaALLAH akan sedikit sibuk atas urusan kerja rasmi.
Jadi kalau aku bw lambat, mohon maaf ya.


Apa pun, kena cari idea juga update sebab taknak blog sepi. Huahua.
Hidup seorang blogger picisan.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Anum said...

IS OK YUI
BUAT YG PENTING DULU OK

Nieyla Nadia said...

singgah sini...
semoga segala urusan dipermudahkan...:)

PeRdU cINta said...

Dulukan yang utama..moga yui sihat sentiasa..

ezy.fia said...

dahulukan apa yg penting..
=)

eima said...

utamakan yang menentu kehalalan periuk nasi kita dulu ....

Murni Alysa said...

btul tu..dahulukan yg utama dulu..semoga segala urusan dipermudahkan..Aamiiin!

Zafirah Kama said...

same lah kita..

blogger picisan yang comel...

*upsss.. terlajak pulak..*

Kira Sakura said...

kena cari rentak cari mood baru blog sentiasa terupdate ye dok? hihi

Dunia Zumal said...

Kerja rasmi, nak flashback tak dapat ^-^

Dunia Zumal said...

Semoga dipermudahkan segala urusan...

Azhafizah MN said...

kalau busy memang takde msa nak hadap blog kan yui..xpelah, nanti dah free baru jejak balas ye

Cik Ash said...

semoga dipermudah buat yui.. dahulukan yg penting dulu