tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, October 06, 2015

Nasi goreng kupang petai melimpah-limpah

Haritu aku belanja family makan di sebuah kedai. Aku & mak order nasi goreng kupang. Sebenarnya macam-macam sepatutnya campur. Bila sampai, frust sebab dia kata kupang habis, so dia gantikan dengan ayam & udang. Errrrm, frust aku nak oi!!


Jadi, hari minggu lepas, aku beli bahan utama untuk buat nasi goreng. Dah siap, bagi mak rasa, dia komen ok, ada rasa, Hahahaha! Seronok sangat sebab dia makan habis.




Bukan senang aku nak masak. Yelah aku tak pandai masak tapi sekurangnya ada juga inisiatif nak ke dapurkan?


Ada yang nak resepi ke?
Takyahlah kot. Campak-campak jadi. Hahahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Syira Lokman said...

banyaknyaa petaiiii..ni mau terkentut kentutt...hehehe

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa

eima said...

tak penah lagi mkn ... 1st time dengar siap ade petai tu

Normi Nieza said...

tang petai tu best..:)

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...Wahh...memang melimpah-limpah petai tu..hihi

Siti Nurzafirah said...

Tak dak kupang, harga diskaun tak?

Patutnya, awal2 dia kena bagi tau, yang kupang tak dak...

Siti Nurzafirah said...

Gerem tengok petai tu gemuk2.... yummsss !!

aTieYusof Family said...

wahhh..nampak sedap tu sis.. ni mesti sedap sebab mak makan smpi habis..hihi..

Nabila Syifa said...

jln2 tengok nasi goremg tu:)

seraa rose said...

ok kupang kutip masuk mulut.. petai kutip letak tepi pinggan.. hehe

el said...

perghhhhhh berkepok2 potai
bau pun nti berkepok2 lah no haha
tp ni menu mmg terbaikkkkkk dr dapur kan

Cik Anita said...

Gila sedap petai tuuu!!

Ann Ishak said...

yui...ini nasi goreng petai ke petai goreng nasi :p

Murni Alysa said...

amboi banyak nyer petai...hahahaha

Fida Z Ein said...

Comel nasi goreng tu...warna hijau petai memang menarik rasa nak makan

lia ummiirfan said...

waahhhh! banyaknya petaii.. layannn..:))

Puan ImanFarizul said...

nak oiii..byk nyer ko punyer petai,...meriahnya

Kira Sakura said...

laaa bukan nasi goreng kupang la dah kalau gitu. pesan la awai2 ye dok...

meleleh ailio akak nengok nasi goreng yui tu hihihih

Dunia Zumal said...

Nampak menyelerakan ^-^

Azhafizah Md Nor said...

first time dengar nasi goreng kupang..menarik juga letak kupang..lagipun fiza memang suka kupang.

Siti Yang Menaip said...

first time dengar orang jual nasi goreng kupang kat kedai..
tak penah dengar pun before ehe.. rajin Yui masak =)

Cik Ash said...

ni kalu abg akak yg harus suka petai byk