tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 02, 2015

Senaman mudah untuk anda lakukan di rumah

Nak share dengan korang antara senaman ringkas boleh buat.
Zaman aku diet atkins, memang rajin aku senam.
Yelah, kesan lebih best!




Senaman macam ini korang boleh buat sambil tengok tv.
Tapi aku jarang buat sebab aku suka lompat bintang, squat & cycling aje. Hahahaha.


Dok suh orang senam, aku pun suam-suam kuku.
Takpelah, kita sampaikan ilmu ;)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

anak denesor said...

heeee ske yg mountain climber tuh..mmg syok

PeRdU cINta said...

Asalkan bermanfaat kongsikan saja..

Nieyl said...

salam jumaat...
ni klu kat umah buat...
kena ada org nie..sat lagi x leh bangun..
xde org lak nak angkat..hihihi

aTieYusof Family said...

Kalau rajin memang boleh buat kat rumah ni sis... hihi

Azhafizah Md Nor said...

nak konsisten buat tu payah sikit..huhu

Siti Yang Menaip said...

dulu memula buat plank 5 saat je boleh..
skarang boleh la lama sikit eheh..

Jie Susanos said...

Saje2 duk umah...

Elok amalkan..huhu..

Siti Nurzafirah said...

uish.. tendang gunting tu, kalau dapat buat, memang best.. melayang je badan...

Cik Ash said...

adehhh boleh ke nk buat ni