tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 23, 2015

Nasi impit kuah kacang

Jangan ingat time raya saja boleh dapat menu macam ini. Time biasa pun boleh. Tadak hal! Hehehehe.




Nasi impit kuah kacang ini makcik guard bagi kami satu pejabat. Bila ada lebih, deme suruh aku bawa balik sebab aku orang bujang. Deme kata tak payah masak. Hahahaha.


Sedap sedap. Sampai tak habis makan. Yang tak habis, rezeki haiwan-haiwan terbiar di luar rumah. Heeeee.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

terliur pulak akak. nak suruh mak akak buat nnti sbb ry haji haritu xdpt mkn.

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa :D

eima said...

Alhamdulillah...rezeki...cam ai x suka sbb org utara mmg x pandai mkn ni. ..

cik hani said...

Kalau kat trganu,memang ada org jual nasi impit macam ni pagi2.. bkn time raya je ada.

Wah. Sedap ni.

Nurzakiah Hanum said...

sedap tue

el said...

febret iols ni
sedapnya

Siti Rohaida Yusof said...

tetiba terliur bila teringatkan kuah kacang mak..sedapnya!!!

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...wahh..nasi impit dengan kuah kacang...sedap tu dik yui...

tiga lalat said...

mcm rojak mamak je ;p sedapp

Siti Nurzafirah said...

Aiyooo.. terliur tengok kuah kacang.. nasi impit tu kureng sikit.. agaknya sebab tak suka terhimpit.. hehe

Ina Haireina said...

sedapnye.. terliur tengok nye.. hehe... feveret ni.. nyum nyum nyum...

Dunia Zumal said...

Alahai, terliur pula Zumal...

Azhafizah Md Nor said...

sedapnya!biasa jumpa masa raya dan makan satay je..huhu

Shahida Dzulkafli said...

Alhamdulillah.. rezeki tuh..