tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, October 27, 2015

Bekal Orang Bujang : Sushi Telur Rumpai Laut versi Nurul Yui

Ewahh tajuk kemain nak kena ada nama sendiri. Bajet makanan kebabom. Hahahaha. Oklah saja ja entry macam ini. Kadang kalau aku masak, aku rajin aku akan update walaupun masakan aku orang kata masakan "bodo" tapi kira oklah nak masakkan?




Ini menu minggu lepas. Member opis bagi rumpai laut satu paket, Disebabkan idea aku bernas, aku taknak makan macam itu saja. Aku nak gulung-gulung dengan telur.


Maka terhasillah menu di atas.
Sebenarnya nak lagi cantik biar rumpai tu berada diluar. Alaaa tapi tak kisahlah cantik ke tak yang penting boleh makan & habis!


Menu macam ini boleh juga dijadikan menu atkins.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

nampak sedap

cik tom said...

wah nmpk menyelerakan...tgh buat diet atkins ke??cik tom pun pernah buat diet atkins..hehe

PeRdU cINta said...

yang utama berkhasiat dan sedap yui..selamat berdiet atkins ye..

Afidah Azmi said...

sesungguhnya tak pernah lagi buat sushi..Tak reti..
Anyway..fida baru follow sini...selamat berkenalan

el said...

rajinnya uolssss
sedap aihh
lama x makan sushi

cik hani said...

Sedap ni.. haah. Sesuai sangat sebagai diet atkins

eima said...

menarik yui ni kreatif .... mkn ngan nasi pun sedap tu

nini said...

Mcm sodapppp aje tu yyui

Dunia Zumal said...

Pos la sini sikit ^-^

Azhafizah Md Nor said...

sedap juga macam ni yui

Shahida Dzulkafli said...

Sedapnya..

Eintan Nurfuzie said...

tringin plk nk makan sushi
Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
Dan pencarian Pencarian Bloglist Nurfuzie Dot Com #2

Eka Tikah said...

wahh, boleh cubalah nnt. hehe. letak dgn tuna pun sedap ni :P