tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 19, 2015

Genap 27 tahun

Alhamdulillah, Subuh 18/10/1988 lahir seorang puteri sulung yang sangat comel (mehmehmeh). Penantian raja & permaisuri. Kuikuikui.


Drama pulak kan?


Semalam genap usia aku 27 tahun. Tak malu nak cover usia sebab usia je meningkat tapi luaran masih muda. Hahahahah!


Terima kasih untuk semua ucapan yang diterima. Tak lupa juga doa-doa dari kalian. Rata-rata ucapan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & dipercepatkan jodoh. InshaaALLAH, aamiin.


Terima kasih, syukran ala jazilan.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Siti Nurzafirah said...

Besaq dah kan puteri comel itu...

Happy belated birthday.. Zaf lahir tengah malam lebih sikit.. hehe

sebab tu kelam ~ haha

PeRdU cINta said...

Moga usia yang Allah pinjamkan Yui manfaatkan sebaiknya ye dik..

Siti Nurzafirah said...

besaq dah kan puteri comel tu..

Happy belated birthday ~ zaf lahir tengah malam lebih sikit.. tu yang kelam.. haha

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Lahir Yui. Semoga amal seiring dengan peningkatan usia :)

miss eimanhikmah said...

happy besday awak!

IntaNBerliaN said...

happy belated birthday yui... moga segala impian yui termakbul

Eka Tikah said...

besar dah puteri yg comel ni ye. mehmeh. hehe.
Happy Birthday again kak Yui ^^

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..happy belated birthday Yui

azizah green line said...

happyhapy birthday puteri comel aka yui tu..hehe

Cik Ash said...

happy belated besday yui

aRz MoHa said...

selamat hari lahir. semogaberjaya berjaya dunia akhirat

amira faqihah said...

sanah helwah :)