tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 01, 2015

Sejauh mana dia mampu menipu




Menarik sebab aku memang pernah alami situasi macam ini
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi

Nieyl said...

sambil buat muka mcm tak tahu apa²...huhu

izzeyda said...

kan.. pernah jugak alami situasi macam nih.. bila dah kantoi, pandai plak cari alas an.. tapi alasannya selalu tak logik..

Diana Rashid said...

kan...??kita tengok je kelaku dia...hahah

anak denesor said...

kan..hahah..saje nk tgk die punya cakap tu sampai kemana..hehehe

PeRdU cINta said...

Layan je...ikutkan je....macam tak ada apa2kan...

Anonymous said...

Ada juga yer orang camtu Yui...

anamizu said...

tudia hamek sebijik =P

Azhafizah Md Nor said...

kannn..suka jugak tengok ornag menipu benda yang kita dah tahu

Siti Yang Menaip said...

ahaha amek kau.. bangang teruih dapat setepek..
tp memang lawak pun.. kita pun layan je la.. pura2 sama naik kan..

Siti Nurzafirah said...

hahahaha... biar dia !

Cik Ash said...

ada gak org mcm tu