tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 09, 2015

RESEPI : Air Sodaherbs

Terjumpa resepi air sodaherbs di FB. Terus rasa jatuh cinta. Sebab aku pernah minum di satu cafe, satu cawan kecil lebih kurang RM 10! Memang tak puas la minum tapi sebab orang belanja, apa de hal! Hahahaha.



- sumber FB -


Resepi air sodaherbs :
Laici tin 
Asam boi ( 7@8 biji)
Serai ( tak payah titik letak saja ) 3 batang
Daun pudina

Ais ketul
Air soda
Masuk semua dalam satu jug

Yang rajin, buatlah. Tak susahkan? Yang susah bila malas. Lalalalala. Selamat mencuba!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

cik hani said...

Dulu makan kat kedai William. minum air ni.sedap.
tengok dia letak ape, balik rumah terus buat satu.
puas hati minum.

tapi sekarang since kurang minum manis, memang lama giler tak minum air ni.

Murni Alysa said...

ooo akak ingat tadi ada campur minuman soda..nampak berbuih..sedap ni boleh cuba ni

PeRdU cINta said...

wah sangat menarik ni yui..first time akak tau ni..

el said...

perghhh mmg menyegarkan tgk

Yana Libra said...

betul le sedap ni? tak pernah try..huhu

eima said...

gitu je... rasa ke semua bahan tu dlm air tu kena peram dulu tak

aTieYusof Family said...

Menariknya air soda ni sis..
nak cuba buat juga kt rumah..hehe

Negeri di Awan said...

segar ... nak try juga ^__^

Negeri di Awan said...

segar ... nak try juga ^__^

Pha Is said...

serai dalam air?okay, ni pestime dengar.. hehehe

Siti Nurzafirah said...

RM 10 ..?? insane ...

siap dengan serai ..? mesti refreshing habiskan ...

nik ros said...

wah...mmg senang jea. campur2 jea bhn yg ada. tapi rajin or tak jea ni.hihi

Marzuki Mohd said...

Sedap nampak air tu. Time dahaga Macam ni.. Best gk minum .

Nora Karim said...

wah nampak sedap air ni! nanti boleh try...

Eca Dwinky Asha said...

kat sini jarang jumpa daun pudina :(

Mardiah Diana said...

Wahh...nampak macam menarik lah dik yui...

Azhafizah Md Nor said...

selalu juga buat :) sedap!

Cik Ash said...

sedap ke nti boleh cuba