tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 01, 2015

Gabungan mantap CMD & Klenz

Aku kalau malas nak makan apa-apa. aku akan minum klenz + cmd. Lagipun klenz memang elok untuk melancarkan pembuangan. Yelah, kita minum fiber. Sedap ok rasa klenz ni!



Rasa kenyang hingga ke petang


Motif utama aku minum Klenz adalah :

1) Nak lancarkan pembuangan
2) Pastikan buang air besar sekurangnya sehari sekali
3) Ganti kepada sayur/buah yang kurang aku makan


Hasil minum Klenz setelah seminggu?

1) Setiap hari akan membuang
2) Pada awal tempoh penggunaan, kadang kala sehingga 4 kali membuang
3) Tidak menggangu perut ( perut tak rasa memulas )


Rasanya yang sedap buatkan aku lebih "senang" dengan Klenz.


Kalau ada yang berminat nak dapatkan Klenz, boleh roger aku ya. Beli 2 kotak free postage.


Agen sah,
MYPRK1135361
019 2331810

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

anak denesor said...

rase mcm mane..tp kaler ijo..wuaaa cam takot jah..hahahah..alergik ngan sayur..hahah tetibe je..kikiki

Nurzakiah Hanum said...

wow

anamizu said...

tu la sbb kaler dia hijo tu yg mcm euwww nk telan tu hehe

Azhafizah Md Nor said...

gabungan terbaik mesti hasil terbaik ni

Siti Nurzafirah said...

rajinnya dia amalkan supplement untuk kesihatan...

#kipidap

Cik Ash said...

terbaik yui patut la comel hihihi