tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 05, 2015

Motor kesayangan si hitam biru

Motor adalah salah satu harta aku. Aset tak mudah cair. Huahuahuah. Eh sebenarnya nak cerita lain.
Tengok motor kemain cantik bersih kilat. Itu semua hasil tangan abah aku. Kalau dia terlebih rajin, habis semua motor anaknya dicuci.




Apa pun abah, terima kasih naaa. Memang selalu juga abah cuci sebelum aku sempat nak cuci sendiri. Dia memang pentingkan kebersihan barang-barangnya. Hehehehe.


Untung kita kan? Kihkihkih.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nieyl said...

Singgah pagi...
Rajin abah awak yea...

aTieYusof Family said...

wah.. best nya abah rajin...hihi.. mesti motor sllu kilat...:)

Siti Rohaida Yusof said...

akak takut naik motor...hehehe

tiga lalat said...

wehh saperlar tak sayang anak , tapi ada kann ;p

PeRdU cINta said...

Dulu zaman sekolah..basikal akak pun baba rajin cuci dan sapu minyak pada lidi tayar basikat tu..

Siti Nurzafirah said...

uish.. silau mata akak...

eima said...

dah lama tak naik moto .. tak reti dah kot aku ni ... hahaha
tp cam besh cuma takut lah ... org hati waja je yg boleh bawa moto ni

azizah green line said...

samalah ayah jijah pun suka basuh kereta anak2nya..pantang kotor sikit!

anak denesor said...

klo iera mmg xreti bawak moto hahah

nik ros said...

untung la.abah yg cuci.hihi

Azhafizah Md Nor said...

parents kita pandai jaga barang dan harta sebab tu yg lama pun masih elok je kan

Cik Ash said...

rajinnya abah yui