tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 02, 2015

Mok Cun dah tiada selamanya

Berita sedih semalam. Mok Cun telah pergi selamanya pada 1/10/2015 jam 11.30 pagi. Bersungguh mak cerita Mok Cun sangat manja hari sebelumnya dengan abah. Siap abah rajin pergi pasar malam nak bagi Mok Cun makan ayam.




Takpe sayang, aku relakan sebab aku tahu kamu sedih bersendirian tanpa ibu di sisi. Walau sekejap tapi kenangan kita takkan pernah hilang, InshaaALLAH.


Aku tak balik SS untuk tengoknya buat kali terakhir. Tak sanggup rasanya. Mana-mana kematian kucing, memang aku dah tak sanggup nak tengok. Takut kesedihan aku makin melampau.


Kami sayangkan Mok Cun!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

AkuSeorangTraveler said...

:(

PeRdU cINta said...

Sedihnya...moga tenang dia di sana..

el said...

alahaiii
mok cun dah takde
jgn sedih2 ok

husna zahidi said...

alaaa dya dah semakin membesar tp sygnya umurnya tak panjang..:(

aTieYusof Family said...

alahhh... sedih nya Sis... sabar ye... :(

Diana Rashid said...

sakit ke?kesian...

Azhafizah Md Nor said...

sedihnya..dipinjamkan seketika..redha

nor azman said...

Alah sedihnya

Siti Yang Menaip said...

alaaa huurm.. T.T ni yang tanak bela apa2..
huurm..

Eintan Nurfuzie said...

kenapa leh mati yui?
Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000

Siti Nurzafirah said...

alamak ! sayangnya... dah la comel...

Siti Nurzafirah said...

ehh.. cup.. pasepa dia dah tak dak..??

Mardiah Diana said...

Sedihnya...sabar yer dik yui...

Cik Ash said...

ala xde dah mok cun xpe la dipinjamkan sekejap utk yui dah terbaik bgi dia tu