tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 12, 2015

Anak kucing baru!



Baru jumpa malam semalam di kedai makan
Sebab itu aku "TAK SUKA" pergi kedai makan
Ini kucing kedua aku ambil dari kedai yang sama!!!


Aku kesian, aku ambil
Aku biar, aku rasa aku kejam!
Huaaaaaaaaa!!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

PeRdU cINta said...

Kalau dijaga elok2 comel ni yui..sebab matanya cantik..

Nurzakiah Hanum said...

bestnya jd yiu nie

Kira Sakura said...

tapi memang pun. bila tengok anak kucing tambah yang baru2 lahir tu. jalan pun goyang2 lagi. memang jatuh simpati kt dorang

timm bill said...

ala, omeynya..mulianye hati die :)
semoga dilimpahi rezeki..

zazanizam said...

oloo comey ! besar macam manja kzaza kat rumah. bagus2 teruskan niat murni yui.

Jie Susanos said...

Huhu...

Bgus yui ni..

aTieYusof Family said...

alo..lo..comelll kucing baru...baiknya hati sis... tapi tulah bila tgk kucing terbiar memang tak sampai hati kan...huhu

Siti Yang Menaip said...

ehehe anak kucing perot muncit =D

Azhafizah Md Nor said...

comel mata besar

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui....comelnya anak kucing baru dik yui....

Cik Ash said...

comelnya mata kucing