tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 23, 2016

Air Cawan Besar : Kopilicious Merecik di Klebang, Ipoh Perak

Dah banyak kali aku beli kat sini. Tahu kenapa? Sebab memang sedap dan pekat. Terbaik habaq hangpa! Sebelum ini tak tau nama, haritu p dah nampak, so ambil gambar. Paparkan dalam blog agar korang mudah mencari nanti.


Kali ini cuba perisa lain pula. Fuuuh, memang tak menyesal bayar RM 5, memang berbaloiiiii!!



.

Perisa Horlick Oreo




Tepi jalan tak jauh dari AEON Klebang, Ipoh


Nak cari cukup senang sebab tepi jalan besar sahaja, orang Ipoh wajib cuba ok! 





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

aSSALAM Yui, tq sgt2 sbb sudi jenguk blog akak tak jemu2 yui.. menten yui akak tgk.. ade sentiasa bila akak tak aktif berblog, mmg sdap kopi gelas besar, tak penah rasa pun, tapi leh imagine kesedapan tu, kan yui, heee~

Invisible Me said...

Pernah pergi AEON Klebang tapi tak beli lagi air ni ;)

Normi Nieza said...

Besarnyal.puashati minum

Mrs Velentine said...

sedap nampak

Tasha Aqisha said...

coffee lover... nyum nyum nyum

NabilaHasyim said...

ala, kat sini tak de la ekk..

horlicks + oreo ek, boleh buat sendri ke, huhu..

eima said...

ooo klebang ipoh ingat klebang melaka td ...

seraa rose said...

mengancam.. terliur pulak tngok..

wahida said...

ya rabbi...sedapnya yui....dah la tgh puasa ni...grrr...

azizah green line said...

puashati minum nihh

Dunia Zumal said...

Omg, boleh habis ke Yui?

Scdha Sein (SS) said...

Nampak sedap... ;-)

Azhafizah Md Nor said...

Wahh ade horlick oreo tu..tak pernah jumpa lagi flava ni

Nadia Johari said...

Banyak sekarang buat air besar macam ni

Eka Tikah said...

sabar sabar.dah capai berat target nnt, kita nak teraiiiii. :P