tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 11, 2016

Cerita anak-anak Yui

Bukan taknak cerita tapi ada saja perkara "menghalang".


Lama dah nak bagitahu, dalam sebulan lepas aku ada ambil anak kucing yang berada di tengah jalan dalam keadaan sejuk sebab hujan & mungkin baru lepas dilanggar berdasarkan kesan darah yang ada.


Adik dari UUM bawa balik seekor kucing jantan. Tak sampai hati katanya nak tinggalkan kucing tu.


Terkini, dua anak aku sakit. Tak tahu, macam tiba-tiba.
Puteh, demam dalam seminggu. Sekarang dah tak mampu berjalan.
Mas, dari boleh jalan, perlahan-lahan & sekarang terlantar sakit
Dua-dua dah di bawa ke veterinar & sedih sangat bila dapat tahu Mas dah tiada harapan. Syak kanser hati berdasarkan simptom yang ada.


Takpelah, kalau ada ruang dan peluang, akan aku ceritakan lagi perihal anak-anak aku.


#anakanakyui
#selamatkanstraycat


Terkini :
Mas dah takde selamanya =(



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

betul2 sayang kucing..suami & anak suka kucing tapi nak bela x kot..sebab asyik dicuri org jer

Nurzakiah Hanum said...

penyayang kucing

eima said...

laa sedihnya ... kucing pun tak lepas dr penyakit kronik kan

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

sedihnya...masa dkt penang, ada 4 5 ekor kucing datang n melekat dekat rumah kitorg. bila nak pindah JB semua hilang... tak tau la hidup lg ke mati ke. tabah la yui.

Nadia Johari said...

Boleh bukak catlover home..hehehe

Dunia Zumal said...

Moga Yui dimurahkan rezeki membantu kucing yang memerlukan. Selalu yang kita sayang mesti pergi tinggalkan kita. Sabar k...

Azhafizah Md Nor said...

Sedihnya bila tahu kucing sakit 😔