tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 17, 2016

WW 5 [2016] - Perempuan tak reti masak tak boleh buat bini?



Hahahaha, gelak guling aku
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

pagi yui
ganas statement pagi nie

Nurul Baidurah said...

singgah pagi Yui..

dorsett pink said...

hahaha. suka.. suka ngan statement ni.. lelaki asyik nak mencari perempuan yang pandai masak jer, yang si lelaki satu kerja umah pun tak pandai nak buat - ingat ada ke perempuan nak buat jadi laki?????!!

noorhaidaz eyda said...

hehehe... tak de maknanye.. tak pandai masak boleh belajar...yg tak reti basuh pinggang tu lg teruk..

aizamia3 said...

Ada jugak yang lepas kahwin baru pandai masak.. Masa bujang tinggal sendiri nak masak rasa rugi, baik beli je.. so kuranglah nak tunjuk skill memasak tu.
Kekadang bila dapat statement macam tu, macam dia tu perfect sangat.. eemm..

YieN said...

Hahaha..! Paling win :)

PeRdU cINta said...

Hihihihi...amboi..

Yun Sing said...

Hahaha tudia. Dapat balik sebijik xD

Azhafizah Md Nor said...

Kan..asyik perempuan je yang kena.