tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 15, 2016

Kepala tintong muntah muntah

Memang aku tingtong dari pagi tadi. Entry-entry sebelum memang aku dah draft awal-awal.


Bangun Subuh,
Siap apa yang patut. Selesai 7.13 pagi. Tengok jam awal, dah siap semua boleh lagi sambung baring semata-mata nak pejamkan mata sekejap.


Entah kenapa kepala rasa berdenyut. Sebenarnya sebelum tidur lagi dah rasa. Tapi bangun pagi tadi, terasa bebenor-benor pening. Tu yang hati nak baring je manjang.


Sampai pejabat, masih lagi rasa.
Akhirnya, muntah. Muntah air saja berulang kali. Nak kata semalam tak makan, tidak juga. Entahlah.
Harap oklah, esok kerja. Malaslah nak ambil cuti bagai.


Jadi juadah tadi lalu makan buah jelah. Jadilah, janji perut tak kosong. Tapi kan, tak sampai 5 minit makan buah, keluar balik semua tu. Huuu, sakit penghapus dosa kecil.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

proses nak kurus agaknya..hihi..gurau jer..get well soon

AMIIZAA said...

take care adik manis:)

Diana Rashid said...

masuk angin kot...tapi kalau memusing2 bila gerak kan kepala sampai rasa mual itu virtigo..kalau sakit kepala migrain saja pun boleh jadi muntah2 jugak.

siti alfakhishah aman said...

alise kalau macam tu alise minum air manis panas.. baru lega.. sebab biasa minum air masak jek..

lau x mungkin ada something yg salah makan ke kan..

miss eimanhikmah said...

haaaaa kena makan byk2 lagi la tu..hehehehehe

Murni Alysa said...

semoga cepat sembuh..Amiiin!

wahida said...

rasanya perut ko ni masuk angin kot yui...

anyway, cepat sembuh hendaknya...ameen...

Bro Framestone said...

Pembersihan perut sedang dijalankan tue... Bertabah la ek... Elakkan makan makanan yang memahal, risau terkeluar balik.

lyana ishak said...

get well soon Yui , kurang rhat kot , takpon lambat makan then perut masuk angin ka ? huhuhu

Jie Susanos said...

Kracunan makanan kot..

Hrap2 x..

amira faqihah said...

semoga cepat sembuhhh,,

eima said...

gastrik kot ni ... get well soon

Azhafizah Md Nor said...

Perut masuk angin tu kot yui